jueves, 27 de enero de 2011

Ens agrada que ens mimin?

L'altra dia vaig rebre un correu electrònic amb un link sobre un curtmetratje que ha guanyat un premi internacional. El vaig mirar i em va encantar! Això va fer que em plantegés perquè moltes vegades vas a comprar en un lloc i no en un altre. La resposta surt en aquest vídeo. I és que en realitat a tots ens agrada que ens tractin bé i que ens mimin. Moltes vegades la nostra actitud envers la gent i la vida en general té molt a veure amb la gent que ens envolta. Així és que si voleu saber de què parlo mireu-lo, no us decebrà!!! Dura un quart d'hora més o menys. Aquí us poso el link. Ja m'explicareu...

1 comentario:

  1. He vist el video i m'ha agradat molt, estaria molt bé que molta gent mirés aquest video (sobretot funcionaris), així quan t'atendríen tot aniria millor. Et felicito pel teu blog variat.

    ResponderEliminar